شارژایرانسل بانک مسکن
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

همان‌طور كه كفتيم الهام اوليه براي طراحي اين گوشي همان طراحي زد است، در شارژایرانسل بانک مسکن جلو يک صفحه نمايش 4.6 اينجي با كيفيت 720×1280 قرار گرفته است، در زير اين صفحه نمايش ميكروفون گوشي تعبيه شده است در بالاي آن خروجي صداي مخاطب به همراه يك ال اي دي هشدار دهنده و دوربين دوم و سنسورها قرار دارند.
شرکت AMD که یکی از شرکت های معروف تولید پردازنده ی مختلف است ، همیشه در تولید اولین ها پیشرو می باشد و در این زمینه از شرکت های اینتل و Nvidia جلو تر است. اکنون نیز یک پردازنده شارژایرانسل بانک مسکن ی جدید معرفی کرده است که تحولی در دنیای پردازنده ها بوجود خواهد آورد. این پردازنده هشت هسته دارد و سرعت پردازش ان ۵ گیگاهرتز می باشد. این رقم واقعا حیرت آور است. قبل از این همین شرکت پردازنده ای با سرعت ۴ گیگاهرتز منتشر کرده بود و ختی شرکت اینتل نیز پردازنده ی ۴ گیگاهرتزی دارد اما پردازنده ی ۵ گیگاهرتزی اولین است.
شارژایرانسل بانک مسکن امروز يكي از جديدترين محصولات سوني را كه در پي ارائه موفق اكسپريا زد به بازار معرفي شده است براي شما بررسي مي‌كنيم.
به نظر می‌آید که ال جی می‌خواهد پیش از سامسونگ و شارژایرانسل بانک مسکن به عنوان اولین کمپانی ساخت انبوه این صفحات نمایش را شروع کند.
در بالای گوشی تنها خروجی جک 3.5 میلی‌متری هدفون شارژایرانسل بانک مسکن قرار دارد.
بهتر است اين كوشي را يك رقص نور متحرك بناميم، علت ابن نام‌گذاری شارژایرانسل بانک مسکن را براي شما توضيح خواهيم داد پس با ما همراه باشيد.
در سمت چپ گوشی تنها گزینه‌ای که تعبیه شده درگاه اتصالی گوشی به رایانه و شارژر است. در این قسمت نیز پیچ دیگری را که شارژایرانسل بانک مسکن باز هم برای بستن گوشی به کار رفته می‌توان دید.
طراحي شارژایرانسل بانک مسکن
شرکت HTC امسال با معرفی گوشی htc one همگان را متحیر کرد و به موفقیت خوبی دست پیدا کرد و به گفته ی خیلی ها این گوشی اکنون محبوبترین گوشی اندرویدی می باشد. اکنون این شرکت دست بکار شده تا برای ادامه سال نیز به سود خوبی برسد و برای همین دو گوشی جدید معرفی کرده است. اولین گوشی htc Butterfly S می باشد. گوشی Butterfly قبلا منتشر شده بود و اکنون این شرکت نسخه ی جدید این گوشی را معرفی کرده است که اینبار بسیار شبیه htc one می باشد و در واقع شارژایرانسل بانک مسکن سایز بزرگ htc one می باشد.
در بالای دکمه پاور در سمت شارژایرانسل بانک مسکن راست دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا قرار دارند، شما در اینجا در حد فاصل دکمه پاور و دکمه دوربین می‌توانید پیچی که برای بستن گوشی به کار رفته شده را نیز مشاهده کنید.
ال شارژایرانسل بانک مسکن جی پیش بینی کرده که در هر ماه بتواند 12000 عدد شیشه نسل 4.5 را برای این صفحه نمایش‌ها بسازد.
اکنون باید ببینیم کدام کمپانی می‌تواند زودتر از همه صفحه نمایش‌های منعطف را وارد بازار کند و خود را به عنوان اولین کمپانی که بتواند به صورت انبوه این صفحه نمایش را تولید کند مطرح شارژایرانسل بانک مسکن می‌شود.
اين گوشي اكسپريا اس پي نام دارد، از نظر ظاهري شارژایرانسل بانک مسکن تفاوت خيلي زيادي با اكسبريا زد وجود ندارد اما در كل كارآيي و بازار هدف اين كوشي با زد متفاوت است.
در سمت راست گوشي دكمه پاور قرار دارد كه شارژایرانسل بانک مسکن طراحي آن درست همانند طراحي دكمه باور زد است، در زير اين دكمه يك دكمه مخصوص عكاسي قرار دارد كه بسيار کاربردی است.
مدل این پردازنده FX-9590 خواهد بود که به بازار خواهد امد. این شرکت قبلا نیز مدل FX-9570 را منتشر کرده بود که سرعت ۴٫۷ شارژایرانسل بانک مسکن گیگاهرتزی داشت اما این مدل جدید بیشتر به چشم خواهد آمد و در تابستان اینده در کامپیوتر های سریع ، این پردازنده را خواهیم دید. این شرکت با منتشر کردن این پردازنده ، به گونه ای از شرکت اینتل بسیار جلو افتاد. قیمت این پردازنده های هنوز منتشر نشده است. همانطور که در خبرها گفتیم ال جی به تازگی صفحه نمایش‌های منعطف خود را معرفی کرد.
ال جی گفته که ما توسعه و تحقیقات را برای صفحات نمایش منعطف خود به پایان رساندیم و اکنون آماده این هستیم که از سه ماهه چهارم سال 2013 تولید انبوه این صفحه نمایش‌ها شارژایرانسل بانک مسکن را آغاز کنیم.
این گوشی صفحه نمایش ۵ اینچی Full HD دارد و تنها فرقش با نسخه ی قبلی همین ظاهر ان و همینطور دوربینش می باشد که کمی پیشرفته تر شده است و عکس هایی با رزولوشن بالاتری را می گیرد. شارژایرانسل بانک مسکن گوشی بعدی این شرکت نیز ربطی به HTC one دارد و در واقع برادر کوچک ان می باشد. بله این شرکت نیز همانند دیگر شرکت های مثل سامسونگ برای گوشی موفق خود نسخه ی مینی ساخته است. این گوشی HTC One mini نام دارد و صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p دارد. پردازنده ی دو هسته ای دارد و دو گیگابایت رم دارد و باتری ۱۷۰۰ میلی امپری دارد.
به گزارش جی اس ام امروز این کمپانی تایید کرده است که ساخت انبوه این نوع شارژایرانسل بانک مسکن صفحه نمایش‌ها را از سه ماهه چهارم 2013 آغاز خواهد کرد.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: